(poniższy tekst przeczytasz w 1 min)

Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią rozpoczynam cykl artykułów, w których będę publikował namiary na ciekawe treści związane z pracą zdalną, wyposażeniem biura, ergonomią pracy i pokrewnymi. Postaram się wrzucać jeden wpis w tygodniu, w każdą niedzielę zaczynając od dziś. Będę publikował tylko treści, które same wpadną mi w ręce, bez szukania czegoś nowego na siłę. Z tego względu mogą zdarzyć się tymczasowe przerwy w niedzielnych publikacjach.

Cykl artykułów "Zewnętrzne treści"

Ten wpis jest częścią cyklu, zapowiedzianego we wpisie Pierwsza wersja mojego domowego biura, w którym postanowiłem wrzucać namiary na ciekawe artykuły opisujące subiektywne opinie użytkowników sprzętu biurowego, opinie na temat pracy zdalnej, pracy na samozatrudnieniu, a także artykuły poruszające tematykę ergonomii miejsca pracy.

Po jakimś czasie do puli dorzuciłem też polecanie ciekawych książek, które miałem okazje sam przeczytać. Postaram się to robić poprzez podsyłanie zwięzłych recenzji oddających ideę danej publikacji.

W listopadzie 2016 roku zdecydowałem się wyemigrować zewnętrzne treści z bloga. Od tego momentu nie będą się one już więcej tutaj pojawiały. Zamiast tego założyłem dedykowaną grupę na Facebooku, do której bardzo serdecznie Cię zapraszam.

Wszystkie wcześniej polecone przeze mnie treści znajdziesz tutaj.

Dziś zachęcam do wysłuchania 71. odcinka podcastu Więcej Niż Oszczędzanie Pieniędzy, w którym to autor podcastu, Michał Szafrański, rozmawia z Michałem Śliwińskim, założycielem i prezesem firmy Nozbe, pracującej całkowicie w modelu no office.

Z pozdrowieniami dla wszystkich, którzy niedawno zbudowali nowe siedziby dla swoich firm programistycznych wydając na to ogromne pieniądze, które mogliby zainwestować w znacznie ciekawsze rzeczy. Może w końcu przejrzą na oczy, że samo gromadzenie programistów tylko po to, żeby siedzieli w jednym miejscu nie zwiększa ich produktywności.